Moa: Tråkiga vår väder :/

Vad hände med solen? Aftonbladet som lovade sol idag, men inte det.. Det har bara varit dimma och kallt! Jag som hade hoppats på att vi skulle gå mot varmare tider, men det kommer väl :-)

Någon mer än jag som är less på detta urbota tråkiga väder?

Känner mig lite less på Piteå hålan, nu vill jag till värmen och slippa detta nordiska klimat. Två veckor i solen skulle inte sitta helt fel! Grekland, Spanien eller varför inte Thailand?

Nu ska jag fortsätta med mitt pluggande, det kommer inte att gå speciellt bra på min redovisning i morgon annars. Men ni får ha det så bra.. Och det är kul att så många har hittat hit till våran blogg :-)


Puss & Kram, vi ses på stan! / M.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0