Moa: Att sjunka till en låg nivå!

Som mina vänner redan har nämt så har vi varit på stan, så jag ska inte tjata ut det.. Men det var trevligt!

Som Emma sa så hade vi Engelska Nationella idag och man hörde inte ett ord som gubben på bandet sa, så vi får se hur det går.

Jag läste på Aftonbladet att kvinnor nu ska få bara topless i badhus. Detta är det sjukaste jag någonsin har hört, hade det varit män som hade sagt att dom skulle bada utan kallingar så hade det blivit ett jävla liv i luckan. Då hade det varit olämpligt och dom hade blivit stämplade  som "peddon". Visst, jämställhet är viktigt men hur lågt får man sjunka. Dom gör ju för fan bara bort sig. Det finns många sätt som vi kan göra för att få  saker &  ting bättre, men jag måste säga att detta är inget bra alternativ. Nej tjejer, nu får det bli skärpning.  Vi ska visa att vi kan göra saker & ting utan att sjunka till en låg nivå!

 Jag fick ett tips av Jonna att Moods ultrablond är super bra, så jag ska testa den imorgon då jag ska fixa min utväxt! Tack för tipset Jonna! :-)

Imorgon blir det tjejkväll med alla underbara vänner.. Lägger in bilder på Söndag!

Ikväll blir en lugn kväll för jag har nämligen utsläpp på stallet imorgon. Så ikväll blir det ansiktsmask och hårinpackning. Det blir helt enkelt en Moa kväll, det kan vara skönt. Ibland orkar man inte fara någonstans! Så jag tyckte att det skulle passa bra med en Moa kväll eftersom jag ska gå och lägga mig i tid så jag orkar upp imorgon!
Men vi får ha en trevlig Fredagkväll allihopa!

/ M.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0