Emma: Skola, stan med Linnea och Moa och handling med mamma! :D

Halloj! :)
Har just kommit hem från kvantum med mamma. :) jag fick hon att köpa hem riktigt goda saker som man kan mumsa på i helgen. ;) Har då haft nationella i skolan idag. =) man hörde jävlat åssit på hörgrejset.. :P menmen, sen så drog jag moa och linnea på san. Vi åt, gick på nån affär åså sen stack vi hem! :D Ikväll bär de av till Emelies syrra där vi ska mysa på några folk, de ska väl bli kul. :) och i morron blir de nog tjejkväll! :D Myigt mysigt. =) Aja nu ska jag dra mig vidare i huset och leta efter nå godis. ;> Hade gött!

Kommentarer
Postat av: AKP

Tack va snäll du är :)

Ha en härlig fredagkväll!

2008-04-04 @ 17:11:00
URL: http://akp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0