Emma : Hejhej! :D

Hallå! Ännu en dag idag. :) Igår kväll när jag ska sätta mig och äta lite mat märkte jag att marken var täkt av snö IGEN.. De kändes tråkigt, för nu är jag less vintern. :P Vi fick ju som vår men nu är vintern tillbaka. Nu sitter jag och väntar på att vädret ska komma upp så att jag kan se om de kanske blir nå bra väder i veckan.. Å jag som såg fram i mot att börja använda mina pumps och börja köra min moppe snart! ;) haha Menmen idag stack jag ner på stan och köpte ett par skor. =) efter de drog jag till min syrra och bara mös på med henne. hon är dock sjuk så att jag höll mig på avstånd. ;D sen kom mamma och hämtade mig och sen stack vi hem till oss. pappa svängde också förbi hos syrran och tog med henne och hennes katt. :D Så nu sitter hela familjen samlad och kollar tv. :) Men men nu ska jag dra mig vidare och göra någon nytta i mitt såkallade liv! ;) haha


(kan ej lägga in en bild av vissa skäl)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0